Ein rask tanke: Mediekalender

Kjapp tanke.

Januar Starten på eit nytt år. Det skrives om folk sine nyttårsforsetter. Kommentarer kommenterer om julen blei ein kjøpefest. Sympatien for einsame enkeltskjebner i julen er gløymd. Det blir spørsmål om kva for økonomi småbarnsfamiliane kjem til å få dette året.

Februar – Mars Årets nye matprodukter blir behørig utbrettet i media.

April – Mai Det er vår! Skiferier i fokus. Mot slutten blir det kommentering om ein skatt og ein selvangivelse som skal inn. Folk flokker seg til Alltinn og skaper sammenbrudd, kommentarer kommenterer og meir penger blir bevilga.

Juni – Juli “Slik fester norske ungdommer på Aya Napa,” ispedd nyhende om flottsommer. Edit:  Jordbærsesongen. Vellukka, mislukka, trønderbære redder oss, no har til og med polske arbeidarar blitt for dyre! (Innspel frå John Magnus).

August – September 

Oktober – November 

Desember Det blir snakk om kjøpefest. Økonomer blir spurd om det blir kjøpefest. Butikker blir spurd om det blir kjøpefest. Humanitære organisasjoner får kommentere på shoppinghysteri og givergleden. Det snakkes om einsame personer i julen.

Nyhendekalenderen er ikkje komplett. Følte eg hadde meir, men så gløymde eg det. Kanskje du har noken idear til klassiske nyhende som kjem kvart år?

2 thoughts on “Ein rask tanke: Mediekalender

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s